۞۞۞ قهــــوه ی قجـــــری ۞۞۞

خمیازه های یک ذهن خواب آلوده

۞۞۞ قهــــوه ی قجـــــری ۞۞۞

خمیازه های یک ذهن خواب آلوده

لکه ی ننگ

**** 

دنبال یه سفید کننده ی قوی میگشت که لکه ننگ عشق رو از روی پیشونیش پاک کنه . 

 

****

با تشکر !!!

**** 

سلام دوست عزیز  

 

از این که مرا به درک حواله دادید کمال تشکر را دارم . 

ارادتمند شما 

آنتیگونه 

 

****

مجسمه آزادی

**** 

بیچاره مجسمه آزادی که خودش هیچ وقت طعم آزادی رو نچشید !!!  

آخه تو بودی وسط اون همه آب چی کار میتونستی بکنی ؟؟؟!!!

 

****

دریچه

****  

واسه همیشه دریچه های قلبش رو بست ... 

دیگه گرد و غبار عاشقی داشت کلافه اش میکرد ... 

 

****

تنهایی

**** 

برای تویی که همیشه در کنارم بودی و تنهایم نگذاشتی ... 

دوستت دارم 

تنهایی  

 

****

من کنارتم هنوز !!!

**** 

سرت رو بالا بگیر  

من کنارتم هنوز  

 

****

کبوتر

**** 

کبوتر روحم عجیب جلد خانه ی دلت شده ...  

 

****

 

!!!

****  

دو حبه عشق  

یک مثقال مرام  

نیم سیر وجدان   

پنج گرم وفاداری  

سه و نیم پیمانه خاطره   

نوک قاشق چایخوری معرفت  

همه رو با هم بذار در ِکوزه ، آبش رو بخور !!! 

 

****

بادبادک

**** 

بادبادک یادت را در آسمان فراموشی رها کردم تا در قلب تنهایی گم شود . 

 

****

چای

**** 

دم چای را دیده بود !!! 

 

****

در

**** 

راست دماغت رو که بگیری بری جلو  

میرسی به یه در که رو به حیاط محبت باز میشه !!! 

اما وقتی به در میرسی تازه میفهمی که کلید رو اشتباهی آوردی ...  

 

****

پازل

****  

یه قطعه از پازل زندگیم رو گم کردم ... 

کسی ندیده اش ؟؟؟!!! 

 

****

حسرت ...

**** 

خانم تو رو خدا ... جون بچه ات یه آدامس بخر !!! 

یه آدامس خرید به یاد بچه ی نداشته اش ... 

 

****

dead line

****

فردا = dead line  

 

****

باطری

****  

این روز ها تند تند شارژ تموم میکنم !!! 

گمون کنم باطریم خراب شده !!! 

 

****

والسلام ...

**** 

دفتر عاشقی ما هم بسته شد !!! والسلام ... 

 

****

گریه نکن ...

**** 

دختر شاه پریون گریه نکن ... گریه نکن !!! 

 

****

بالاخره فهمید !!!

**** 

از اول هم اشتباه کرده بود !!! 

دیر فهمید ... 

ولی بالاخره فهمید !!! 

 

****

...

**** 

یادِ سوخته !!! 

 

****

تولد

**** 

یکبار دیگه عقربه ی بزرگ زندگیم چرخید و مماس با عقربه ی کوچیک تنهاییم به من لبخند زد !!!  

 

****