۞۞۞ قهــــوه ی قجـــــری ۞۞۞

خمیازه های یک ذهن خواب آلوده

۞۞۞ قهــــوه ی قجـــــری ۞۞۞

خمیازه های یک ذهن خواب آلوده

dead line

****

فردا = dead line  

 

****

نظرات 4 + ارسال نظر
زهره دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 ب.ظ http://www.fashion20.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
مطالب وبت واقعا جالب بود
راستی با تبادل لینک مواف هستی؟/
اگه هستی من رو با نام "عکس هایی که تا حالا ندیدی!" لینک کن
من هم هر نامی که خواستی لینکت می کنم
منتظر هستم دوست عزیز و خوبم
آپم بیا[بغل][قلب][بغل]
آپم بیا[بغل][قلب][بغل]
آپم بیا[بغل][قلب][بغل]
آپم بیا[بغل][قلب][بغل]

مانی دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:06 ب.ظ http://manis.blogsky.com

ببین خیلی اتفاقی توی وبلاگای اپدیت شده دیدمت .

یه نگاه سطحی این برداشت رو بهم داد می خوای خودکشی کنی فردا .

واقعا خنده داره . که چی بشه !؟!؟مثلا اونو ناراحت کنی !؟!؟
یا چه می دونم بهش عشقتو ثابت کنی !؟!؟ یا می خوای بگی بدون اون زندگی برام معنی نداره و ... پس برا چی بمونم و ..

بابا یه خری واسه یه خر دیگه خودکشی کرد دو سال پیش من بدبخت کلی بدبختی کشیدم . چرا می خوای خونوادت رو بدبخت کنی ؟!؟!

دوست داری همیشه نفرین کنن عشقتو ؟!؟! خوب این چه دوست داشتنیه !؟!؟

بابا پاشو برو کوه ساعت 4 صبح . درکه / دربند .
حال بکن . زندگیتو متخول کن . برو یه زبان خارجی بخون من خودم المانی و فرانسه می خونم .

Ich mochte tikton nehme

به آلمانیه . معنیش می شه من تمایل دارم زندگیمو عوض کنم .

شک نکن اون طرفت یه روزی پشیمون می شه . من دانشجو هستم و همه سرگرمیم کتاب خوندن و بحث کردنه . ببین چی تو رو ارضا می کنه !؟؟! منو کتاب ارضا می کنه .

حرف آخر ساده می گم ./

برای خودکشی همیشه وقت هست . باور کن خیلی زوده !!

منتظر کامنت پشیمون شدنت هستم .
مانی

مانی دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 ب.ظ

البته همه اینایی که گفتم فقط در شرط اینه که من درست برداشت کرده باشم از نوشته هات . که امیدوارم اشتباه بکنم .

سعید(یادگارهای یک درخت) دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:38 ب.ظ http://www.derakht1.blogfa.com

حالا چرا نه امروز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد