۞۞۞ قهــــوه ی قجـــــری ۞۞۞

خمیازه های یک ذهن خواب آلوده

۞۞۞ قهــــوه ی قجـــــری ۞۞۞

خمیازه های یک ذهن خواب آلوده

سه دلیل عمده

**** 

گفت : می خوام معلم بشم ... 

گفتم :‌ چرا ؟! 

گفت : به سه دلیل عمده ... 

گفتم : چی ؟! 

گفت : تیر - مرداد - شهریور 

 

****

...

**** 

این بار نیز بگذرد ... 

 

****

عشق

**** 

در ِزندان قلبم را گشودم تا تنهایی هایم هوایی بخورد ... 

کبوتر بی تاب دلم ناغافل پرید ...  

.  

عاشق شدم انگار ... 

 

****

بدون شرح ِ بیشتر ...

****  

<< اینجا >> 

.  

.

الا شاه محمود کشور گشای
ز کس گر نترسی بترس از خدای  


 

****

تکرار ِ یک تکرار

****

عاشق نبودم ... 

آمدی ...

عاشقم کردی ...

رفتی ...

عذابم دادی ...

.

.

.

عاشق نبودم ... 

آمدی ... 

عاشقم کردی ... 

می روی ... 

عذابم می دهی ... 

و این چرخه تکرار را تجربه خواهد کرد ... 

این رسم روزگار است ... 

می آیی ... 

می روی ... 

و من می مانم و خاطرات قاب گرفته ای که لب طاقچه ی عادت غبار فراموشی خواهد خورد ... 

 

****